Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

VresTaPanta.gr | 18 Ιουνίου 2018

Scroll to top

Top

No Comments

Υγιεινή δίαιτα & σταθερή απώλεια βάρους - VresTaPanta.gr

Υγιεινή δίαιτα & σταθερή απώλεια βάρους
Στέλλα Στρούβαλη

Σίγουρα όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε ψάξει για την ιδανική δίαιτα, η οποία προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα χωρίς καμία πρακτικά στέρηση. Κατά καιρούς, έχουν βγει πολλά τέτοια διαιτητικά πλάνα που είτε αποκόπτουν τον οργανισμό από τους υδατάνθρακες, είτε μειώνουν το λίπος είτε προωθούν τη μονοφαγία και ούτω καθεξής. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα όλες αυτές οι δίαιτες αποτυγχάνουν για έναν σημαντικό λόγο: δεν καταφέρνουν να διατηρήσουν την απώλεια κιλών που ενδεχομένως έχουν επιτύχει. Συνεπώς, αν δεν κοιτάμε βραχυπρόθεσμα κι αν δεν εντυπωσιαζόμαστε από το γρήγορο αποτέλεσμα (που πολύ συχνά σχετίζεται με την απώλεια υγρών από το σώμα μας), καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα à για να υπάρξει απώλεια κιλών σταθερή και μόνιμη, είναι απαραίτητο το σωστό πλάνο και η υιοθέτηση ενός διαιτητικού μοτίβου που δεν στερεί, αλλά ταυτόχρονα εκπαιδεύει τον καθένα μας.

Αν απογοητεύεστε από μια μέτρια απώλεια κιλών, αρκεί να σκεφτείτε πως μια δίαιτα έχει ως στόχο να σας απαλλάξει από το περιττό βάρος αρκετών ετών. Όλο αυτό το βάρος που βάλατε μέσα σε τόσο καιρό, πώς περιμένετε να φύγει εν μία νυκτί; Σίγουρα κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικό! Όμως, ας μην τρέφουμε αυταπάτες κι ας συγκεντρωθούμε στον απώτερο σκοπό μας. Εμείς σας έχουμε ετοιμάσει ένα πλάνο, μία δίαιτα, που μπορούν όλοι να ακολουθήσουν. Σαφώς, η εξατομικευμένη παρακολούθηση από έναν διατροφολόγο είναι επιθυμητή για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Ωστόσο, μια τέτοια δίαιτα δεν επιβαρύνει τον οργανισμό κι αντιθέτως τον μαθαίνει να τρέφεται υγιεινά.

Δοκιμάστε την και πείτε μας τις εντυπώσεις σας, όπως επίσης και τις απώλειές σας!!!

 

Πρωινό

  • Γιαούρτι με 3 κ.σ. βρώμη, σταφίδες και 1 κ.σ. μέλι
  • Χυμός πορτοκάλι με 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Γάλα άπαχο με δημητριακά ολικής αλέσεως κι ένα φρούτο

Σνακ (2 φορές στην ημέρα)

  • Μια χούφτα αμύγδαλα κι ένα φρούτο
  • Αποξηραμένα φρούτα (δαμάσκηνα, σύκα, cranberries κτλ.)
  • 1 ποτήρι χυμός φρόυτων

Μεσημεριανό

  • Μια μερίδα κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι με σαλάτα και 1 φέτα ψωμί
  • Όσπρια ή λαδερό με τυρί και σαλάτα
  • Μια μερίδα ρύζι ή μακαρόνια και σαλάτα

Βραδινό

  • ½ μερίδα από το μεσημεριανό
  • Γιαούρτι με τριμμένο μήλο
  • Φρουτοσαλάτα ή 1 μεγάλη φυλλώδη σαλάτα με cottage

 

Οπωσδήποτε προσέξτε την κατανάλωση νερού, μιας και η σωστή ενυδάτωση αποτελεί το άλφα και το ωμέγα σε μία δίαιτα. Ακόμη κι αν κάνετε μια παρασπονδία, συνεχίστε κανονικά την επόμενη ημέρα – άλλωστε, αυτή η δίαιτα στοχεύει κυρίως να σας εισαγάγει σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής. Μέσα σε αυτήν, χωρά και το αλκοόλ με μέτρο (π.χ. 1-2 ποτήρια κόκκινο κρασί το Σαββατοκύριακο) είτε ακόμη κι ένα γλυκό (κατά προτίμηση ολιγοθερμιδικό, π.χ. ζελέ με φρούτα, σπιτικό cheesecake με χαμηλά λιπαρά, προϊόντα με stevia κτλ.).

Πάντοτε η άσκηση παίζει σπουδαίο ρόλο, οπότε κινηθείτε όπου κι όπως μπορείτε για καλύτερα αποτελέσματα σε συνδυασμό με τη δίαιτα που ακολουθείτε!

 

Review Overview

Αξιολόγηση
8.5
8.5

Πολύ Καλή

Δοκιμάστε μια δίαιτα που θα σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά σας και να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερά, υιοθετώντας υγιεινές συνήθειες.