Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

VresTaPanta.gr | 18 Ιουνίου 2018

Scroll to top

Top

No Comments

Πώς να αποφύγετε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook - VresTaPanta.gr

Πώς να αποφύγετε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook
Στέλλα Στρούβαλη

Το Facebook όλα αυτά τα χρόνια έχει βρει έναν τρόπο που του επιτρέπει να αναπτυχθεί και να γίνει κερδοφόρα επιχείρηση, παρά το γεγονός ότι οι χρήστες θεωρούν το επίπεδο του σεβασμού που επιδεικνύεται εκ μέρους των χρηστών σε σχέση με τα ιδιωτικά δεδομένα μάλλον αμφισβητήσιμο και πολλοί έχουν παραπονεθεί γι “αυτό.

Οι μέσοι χρήστες αυτού του κοινωνικού δικτύου ακολουθούν πολλές επιχειρήσεις και μάρκες προϊόντων και υπηρεσιών. Στους λογαριασμούς τους υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες που σχετίζονται με το εμπόριο, γεγονός που τους καθιστά έναν επιθυμητό στόχο για τους διαφημιστές. Ένας γνωστός κανόνας της αγοράς είναι ότι αν κάτι σας παρέχεται δωρεάν, τότε εσείς μετατρέπεστε στο προϊόν. Έτσι, ένας οργανισμός όπως το Facebook, για να είναι σε θέση να πουλά το προϊόν του (εσάς), θα πρέπει να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, και πολλές φορές περισσότερες από ό, τι έχετε μοιραστεί με τη δική σας βούληση.

Αλλά τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να εμποδίσετε τις στοχευμένες διαφημίσεις από το να σας αποστέλλονται; Εδώ είναι μερικές παρακάτω επιλογές:

1) Εξαιρεθείτε από στοχευμένες διαφημίσεις

Το Facebook δεν σας δίνει την επιλογή να απενεργοποιήσετε όλες τις διαφημίσεις, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να εξαιρεθείτε από στοχευμένες διαφημίσεις, τροποποιώντας την σχετική επιλογή στις ρυθμίσεις του.

2) Ενημερώστε το Facebook ότι δεν θέλετε να δείτε τέτοιες διαφημίσεις

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία γενική επιλογή για να απενεργοποιήσετε πλήρως την εμφάνιση διαφημίσεων στο Facebook, υπάρχει μια άλλη επιλογή που μπορείτε να ακολουθήσετε. Αυτή φέρνει τελικά ένα αρκετά παρόμοιο αποτέλεσμα. Το έχουμε δοκιμάσει προσωπικά και μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ευχαριστημένοι. Όταν βλέπετε μια διαφήμιση στο Facebook, μπορείτε να κάνετε κλικ στο «Χ» στην πάνω δεξιά γωνία της διαφήμισης και αμέσως θα σας εμφανιστεί μια γραμμή με τις ακόλουθες επιλογές:

α) Δεν θέλω να το βλέπω αυτό

β) Το έχω ήδη αυτό

γ) Απόκρυψη

δ) Γιατί το βλέπω αυτό;

ε) Αυτή η διαφήμιση είναι χρήσιμη

Η επιλογή γ θα πρέπει να κρύψει αυτή τη διαφήμιση και τυχόν μελλοντικές διαφημίσεις από τον ίδιο διαφημιζόμενο. Επομένως, είναι μια πολύ χρήσιμη επιλογή!

3) Απενεργοποιήστε τον εντοπισμό των κινητών υπηρεσιών δεδομένων εφαρμογών

Το κινητό είναι αρκετά χρήσιμο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ορισμένες φορές μπορεί να βρεθούμε στην δυσάρεστη κατάσταση να αποκαλύψουμε λεπτομέρειες σχετικά με την τοποθεσία μας. Γι’ αυτό, καλό είναι να κρατάμε απενεργοποιημένες τέτοιες λειτουργίες.